Home » , » New Dancehall Mix ~ Dancehall Chucky

New Dancehall Mix ~ Dancehall Chucky


Vybz Kartel - Who Trick Him (Raw) [Pandora Riddim]
I-Octane - Flick Duppy Flick (Raw) 
Konshens - Money A The Topic 
Alkaline - Up (Raw) [Liquor Riddim]
Mavado - My League (Raw)
Vybz Kartel - Party (Raw) [Liquor Riddim]
I-Octane - One Life (Raw) [Liquor Riddim
Beenie Man - Love Me [Customer Care Riddim
Konshens - Gyal A Whine (Raw) [Customer Care
Vybz Kartel - Customer Care [Customer Care 
Demarco - Unlock Code (Raw) [Customer Care
Chan Dizzy - 7 Days (Raw) [Customer Care 
Alkaline - Living It Up (Raw) [After Party
Mavado - Cherish My Love (Raw) [After Party 



Popcaan - Inna Yuh Belly (Raw) [After Party 
I-Octane - Get Gyal [After Party 
Assassin - EVerybody Rock [After Party 
Tarrus Riley - Good Family, Good Friends [After Party Riddim
Aidonia - No Man To Mi Spliff (Raw) [After Party Riddim
Sean Paul - Ganja Mi Smoke [After Party 
Demarco - Who The Fuck Cares (Raw) [After Party 
Shawn Storm - Mama Koka (Raw) [Mama Koka 
Vybz Kartel - Everybody [Mama Koka
Vybz Kartel - Ungrateful (Full Song) [Wrangla
I-Octane - Nuh Bwoy [Wrangla
Shawn Storm - Fully Bad (Raw) [Wrangla 
Mavado - Up Like Seven [Wrangla 
Vybz Kartel - Miss Kitty
Alkaline - More Than You (Raw) Wah Di Talk Riddim
Konshens - Wid Ease [Love Life Riddim
Popcaan - Baby (Testify) Love Life Riddim
J Capri - Heat My Love
Mavado - My Love (Raw) [Summa Escape Riddim Vol
Tommy Lee Sparta - Affi Come Back
Vybz Kartel - My Girl (Raw) De Saga Riddim
Alkaline - Love Problems (Still Love You)
Vybz Kartel - So High Up On The Moon
Share this article :

Post a Comment